Lycoris

Lycoris Grid and Responsive Galeri Blogger Teması

Önerilen Temalar

Blogger Tabanlı Siteler İçin Adsense ve SEO Uyumlu Ücretsiz Blogger Temaları Paylaşan Kişisel Blog.

6 Reviews:

Süper sade ve reklamsiz blog acmak isteyenler icin, arsivime ekledim bile :D

Teşekkürler Murat hocam. Fakat, reklamsız derken neyi kastettiğinizi tam anlayamadım.

Adsız

sade ve güzel bir temaymış yeni görüyorum. sanki böyle tasarım paylaşımı yapan sitelere tam oturacak gibi görseli ön plana çıkarıyor. ;)

Aynen bende öyle düşünüyorum hocam. Tasarım paylaşımı yapan sitelere tam oturacakmış gibi görseli ön plana çıkartıyor; ama bir yandan da oturmayacakmış gibi görseli ön plana çıkartıyor. Her iki durumda da görseli ön plana çıkartıyor. Bu tema görseli hep ön plana çıkartıyor hocam. Değerli yorumunuz için size teşekkür ediyorum, sitenize hit, yayınlarınıza yorum, reklamlarınıza da tık diliyorum.

Bu tema hakikaten benim hoşuma gitti kullanmayı düşünmedim değil. Birbirinden güzel temalar paylaşıyosun kardeşim emeğine sağlık ;). Yalnız senden ricam slider manşet'li temalar atman onlar daha ilgi çekicidir.

Teşekkür ediyorum hocam, olabildiğince sağlam temalar paylaşmaya çalışıyorum.

Dediğiniz tarzda temalarda paylaşacağım en kısa zamanda; tabi, seo ve adsense uyumlu oldukları sürece.

Sıkıntılı temalardan elimden geldiğince uzak duruyorum.


Tema Hakkındaki Görüşleriniz Nelerdir?