MDFostrap

MDFostrap Material Tasarım Blogger Teknoloji Teması

Önerilen Temalar

Blogger Tabanlı Siteler İçin Adsense ve SEO Uyumlu Ücretsiz Blogger Temaları Paylaşan Kişisel Blog.

6 Reviews:

Çok güzel bir temaymış. Birkaç ayarla kullanabilirim bunu. Teşekkürler.

Beğendiğiniz için çok mutluyum. Sizden rica etsem o bir kaç ayarı açıklar mısınız? Bu yorumunuzdan sonra bir çok mail aldım. İnsanlar merak ediyor. Yoksa temayı indirmeyiz diyorlar. Zor durumdayım lütfen yardım edin... :p

Özellikle teknoloji siteleri için harika bir tema. Ben blog için kullanıyorum ama asıl teknoloji sitesi olanların kullanması gerek.

Çok doğru söylediniz hocam. Teknoloji siteleri için uygun bir tema; değil! Maalesef blogumuz da yer alan tüm temalar sadece Blogger'a uyumlu temalardır. Teknoloji siteleri bu yoruma aldanıp bu temayı kullanmasınlar! Benden söylemesi.

https://trendhileler.blogspot.com kullandım bakmak isteyenler bakabilir.

Elleriniz saglık hocam güzel bir platform oluşturmuşsunuz


Tema Hakkındaki Görüşleriniz Nelerdir?